Σύντομο Ιστορικό της Sensitech: Παρακολούθηση της Κρύας Αλυσίδας 2.0
Τρόφιμα
Σύντομο Ιστορικό της Sensitech: Παρακολούθηση της Κρύας Αλυσίδας 2.0
Στις 22 Ιουνίου 2020, η Sensitech® θα γιορτάσει την επέτειο των 30 χρόνων ως κορυφαίος πάροχος λύσεων ορατότητας στην αλυσίδα εφοδιασμού. Η Sensitech βασίστηκε στο ταλέντο πολλών ατόμων για να φτάσει σε αυτό το σημείο – ειδικοί σε ψυκτικές αλυσίδες, logistics αλυσίδας εφοδιασμού, λογισμικό, μηχανικούς υλικού και βιομηχανικών μηχανικών, μαζί με άτομα με εμπειρία και δημιουργικότητα για να προσφέρουν πραγματική αξία στους πελάτες μας. Χάρη σε αυτούς τους εργατικούς και αφοσιωμένους ανθρώπους βρισκόμαστε εδώ σήμερα, από τότε που ξεκίνησε η οργάνωση της ψυχρής αλυσίδας.
Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ξεκινήσουμε τον εορτασμό μας με μια σειρά τριών τμημάτων, σχετικά με την ιστορία της παρακολούθησης της ψυχρής αλυσίδας μέσα από τα μάτια του φιλοξενούμενου συγγραφέα μας και του πρώην CEO της Sensitech, Eric Schultz. Αυτή η σειρά θα καταγράψει την ιστορία της ψυχρής αλυσίδας και τον ζωτικό ρόλο της Sensitech ως αναπτυσσόμενου, καινοτόμου ηγέτη της βιομηχανίας.
Το 1992, δύο χρόνια μετά την ίδρυση της, η Sensitech λανσάρισε το πρώτο της ηλεκτρονικό καταγραφικό θερμοκρασίας, το TempTale®1 (TT1). Το ΤΤ1 ήταν το πρώτο σε μια διαρκώς βελτιούμενη σειρά καταγραφικών με αισθητήρες που σύντομα θα βρουν το δρόμο τους σε κάθε γωνία του πλανήτη.
Sensitech, 1995
Τα TempTale monitors παρέχουν ακρίβεια, αξιοπιστία και ευκολία στη χρήση τους. Καθώς οι πελάτες υιοθέτησαν αυτήν τη νέα ηλεκτρονική σειρά προϊόντων, εστιάζουν τώρα στο λογισμικό και στην ανάλυση δεδομένων. Σε αντίθεση με τα γραφήματα χαρτιού που δημιουργούνται από καταγραφικά, με ταινίες τα ψηφιακά δεδομένα που συλλέγονται από ένα TempTale θα μπορούν πλέον, να αποθηκευθούν, να ταξινομηθούν και να αναλυθούν παρακολουθώντας έτσι τις τάσεις της κρύας αλυσίδας. Μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 1990, οι πελάτες ρωτούσαν για νέες δυνατότητες, όπως “προγνωστικά αναλυτικά στοιχεία”. Άλλοι πελάτες αναρωτήθηκαν για τη δυνατότητα παρακολούθησης σε πραγματικό χρόνο.
Ένας Διαρκής Χειμώνας
Οι πρώτοι πελάτες της Sensitech περιελάμβαναν μερικές από τις μεγαλύτερες εταιρείες τροφίμων και φαρμακευτικών προϊόντων στον κόσμο. Οι πελάτες τροφίμων προέβλεπαν επέκταση, μεγαλύτερη εμπιστοσύνη σε διανομείς τρίτων και την επιθυμία να στείλουν πιο ευπαθή προϊόντα διατροφής προστιθέμενης αξίας, όπως κομμένα φρούτα και σαλάτες.
Οι φαρμακευτικοί πελάτες επινόησαν τον όρο «κρύα αλυσίδα» για να περιγράψουν το απρόσκοπτο και διασυνδεδεμένο δίκτυο ψυκτικών φορτηγών, ρυμουλκούμενων, αεροσκαφών και θαλάσσιων εμπορευματοκιβωτίων, αποθήκης και λιανικής ψύξης και οικιακού ψυκτικού εξοπλισμού που βασίζονταν σε συστήματα πληροφοριών, εκπαιδευμένους ειδικούς και εξαιρετική συνεργασία και επικοινωνίες. Η ψυχρή αλυσίδα ήταν ένας παγκόσμιος “διαρκής χειμώνας”, σε μεγάλο βαθμό απαρατήρητος από το κοινό, το οποίο ωστόσο συνέβαλε στη διασφάλιση της αποτελεσματικότητας των φαρμάκων και στην παράταση της διάρκειας ζωής των τροφίμων.
Τόσο οι πελάτες τροφίμων όσο και οι φαρμακοποιοί οραματίστηκαν ψυχρές αλυσίδες που θα γίνονταν μακρύτερες, πιο περίπλοκες, ακριβότερες, πιο ρυθμισμένες – και πιο ριψοκίνδυνες καθώς οι επιχειρήσεις τους μεγάλωναν.
Η Καινοτομία Συνεχίζεται
Η Sensitech ανταποκρίθηκε σε αυτές τις ανάγκες με τη δημιουργία μιας σειράς υπηρεσιών, Professional Services, που θα μπορούσε να βοηθήσει τις εταιρείες να χρησιμοποιήσουν πληροφορίες σχετικά με την ψυχρή αλυσίδα τους για να οδηγήσουν στη βελτίωση της διαδικασίας και να μειώσουν το κόστος. Μέσω ενός συνδυασμού άμεσων πωλήσεων και παγκόσμιων διανομέων, η εταιρεία έγινε ικανή να παρέχει σχεδόν σε οποιαδήποτε ψυκτική αλυσίδα στον κόσμο μια λύση ορατότητας από άκρο σε άκρο.
Καθώς το Διαδίκτυο μεγάλωνε, η Sensitech μετατόπισε τις πληροφορίες της από τις εφαρμογές επιτραπέζιων υπολογιστών. Οι λύσεις Sensitech επέτρεψαν στους πελάτες να συνδυάσουν πληροφορίες logistics με δεδομένα χρόνου και θερμοκρασίας σε ένα ασφαλές σύστημα διαχείρισης δεδομένων.
Οι ετήσιες αποστολές TempTale αυξήθηκαν από χιλιάδες σε εκατομμύρια, συμπληρωμένες από νέες επιλογές παρακολούθησης, όπως ο ηλεκτρονικός δείκτης TagAlert® και όλο και πιο εξελιγμένα αναλυτικά στοιχεία.
“Οι βασικές μας ικανότητες είναι στη διανομή τροφίμων και στη λιανική πώληση τροφίμων”, είπε ένας πελάτης. “Οι βασικές ικανότητες της Sensitech είναι στη διαχείριση της ψυχρής αλυσίδας και στην παρακολούθηση της θερμοκρασίας. Βάζετε τους δύο μαζί, και έχετε πάρει τα καλύτερα και από τους δύο πόρους και, κάνοντας αυτό, θα πάρετε μια καλή σταθερή λύση στα προβλήματα”.
To 1997 και ξανά το 1998, η Sensitech γίνεται μια από τις 500 ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες στην Αμερική. Η εξαγορά της Ryan Instruments το 2000 και της Cox Technologies το 2004 επέκτεινε το παγκόσμιο αποτύπωμα και τις παροχές στους πελάτες της. Μέχρι το 2005, νέες υπηρεσίες όπως ο Έλεγχος Ψυχρής Αλυσίδας και οι Μελέτες Θερμικής Χαρτογράφησης, καθώς και οι πρώτες προσπάθειες στις τεχνολογίες εντοπισμού και ανίχνευσης οδήγησαν στη Sensitech να επαναπροσδιορίσει τις παροχές της, από την παρακολούθηση των ευπαθών στη θερμοκρασία προϊόντων έως και την ορατότητα της ψυχρής αλυσίδας. 1
Η Ανάγκη για την Ανάπτυξη της Κρύας Αλυσίδας
Ενώ η Sensitech μεγάλωνε, η ανάγκη για την παγκόσμια ψυκτική αλυσίδα αυξήθηκε ακόμη πιο γρήγορα. Τα νέα βιολογικά προϊόντα, πρωτόκολλα παράδοσης και η διεθνής παραγωγή περιπλέκουν την παγκόσμια διανομή φαρμάκων. Εν τω μεταξύ, τα Ηνωμένα Έθνη συγκεντρώνουν πληροφορίες σχετικά με το παγκόσμιο μοντέλο τροφίμων που δείχνουν ότι η ανθρωπότητα σπαταλά, χάνει, το ένα τρίτο όλων όσων παρήγαγε, με τα ευάλωτα φρούτα και λαχανικά να αντιπροσωπεύουν το 40% αυτής της απώλειας. Σύμφωνα με μια εκτίμηση για την Ινδία, η χώρα, που δεν διαθέτει ισχυρή ψυχρή αλυσίδα, έχασε έως και το ήμισυ της συγκομιδής των προϊόντων ετησίως.2
Μέχρι το 2006, η Sensitech είχε κατακτήσει τη δυναμική παρουσία της στην αγορά και ήταν μια ελκυστική εφαρμογή για έναν εταιρικό συνεργάτη που θα μπορούσε να τον βοηθήσει να αντιμετωπίσει τις αυξανόμενες παγκόσμιες ευκαιρίες στο αναδυόμενο τοπίο της ψυχρής αλυσίδας.
Επόμενο: Σύντομο Ιστορικό της Sensitech: Παρακολούθηση της Κρύας Αλυσίδας 3.0
Eric B. Schultz is the former CEO of Sensitech Inc. His most recent book is “Innovation on Tap: Stories of Entrepreneurship from the Cotton Gin to Broadway’s Hamilton”.
- Customer quote and rebranding information from “Sensitech: Confidential Descriptive Memorandum,” CIBC World Markets, November 2005.
- Mandyck and Schultz, 60 (1/3 estimate) and 40 (India estimate)
Πηγή: Sensitech